Skip to toolbar

TAG Ninja

Home Forums Off Topic Off Topic TAG Ninja

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #4543
    walkonking
    Participant

    For those who have not seen him in action before here is our very own sirjeigo in action. Damn that juice must be good

    😀

    http://www.multilevelmoves.com/gallery.htm

    #61286
    Anonymous
    Inactive

    Are you kidding me? Dude makes Gumby look like a stiff. You know what kinda shape you gotta be in to jump around like that? DAMN!!

    #61287
    Anonymous
    Inactive

    That’s not sirjeigo, that’s a monkey hopped up on crack. 😉

    #61288
    pablouk
    Participant

    Holy crap 😮 😆

    #61324
    sawtime
    Participant

    coil spring dude
    Fuck I’m dizzy from watch’n him

    #61333
    Anonymous
    Inactive

    Once when it was like 3 I was bouncing on my grandpas back as he lay in the floor. I bounced, did a back flip and landed sitting and continued to bounce. That is as fuckin acrobatic as you will ever see me. This fella here is just getting started.

    #61351
    fatman608
    Participant

    Only got one thing to say — If you want to fight me you have got to go threw SIRJEIGO first.

    SIRJEIGO — I am now your new bestfriend.

    #61389
    waynejitsu
    Participant

    C’mon guys, don’t you know…, all the orientals can do that, LOL!!

    #61391
    mr-lama
    Participant

    I don’t know about you guys, but I for one could play in that pit of foam cubes for hours.

    That video amazes me every time I see it. I would trade in my blaser for talent like that…. well not really, but it is cool. 🙂

    #61551
    savagesam
    Participant

    There is no way in hell an average joe like me could stand up and trade blows with Mr.Ninja there. I would have to do the Indiana Jones move on him for sure. That is some really bad ass moves there.

    #61560
    teflontron
    Participant

    It’s just gymnastics!

    #61561
    savagesam
    Participant
    quote TeflonTron:

    It’s just gymnastics!

    I thought I read somewhere he was well versed in martial arts too. I studied karate but that was 100 years ago lol.

    #61567
    zombieheadhunter
    Participant
    quote TeflonTron:

    It’s just gymnastics!

    no, it’s gymkata!

    #61802
    sirjeigo
    Participant
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.